Gast Geplaatst: 1 augustus 2004 Geplaatst: 1 augustus 2004 beste mensen heb tijdje terug een kaon voor opa en oma aangeschaft, maar het volgende doet zich nu voor, afstandbediening doet het niet meer, werkt alleen nog op 1 meter afstand van het toestel, natuurlijk heb ik de batterij al vervangen en de kontakten daarvan gechecked. als oplossing zou ik graag een universele a.b. willen aanschaffen, maar weet iemand welke universele dit kan (de juiste codes heeft) of een die het makkelijk kan leren? als het kan niet te duur natuurlijk bij voorbaat dank S4F
Sunny Sat Geplaatst: 1 augustus 2004 Geplaatst: 1 augustus 2004 Ik weet dat sommige philips universele afstandsbedieningen een zelf-leer functie hebben. Nogtans is mijn ervaring dat je het best een orginele terug besteld, omdat sommige functies niet willen werken. Niet echt makkelijk. GroetjesSunny Sat
Gast Geplaatst: 1 augustus 2004 Geplaatst: 1 augustus 2004 heb het zelfde gehad met de kaon 570, stroom er een poosje af wil wel eens helpen bij mij in elk geval wel ik heb er een ander probleem mee, nl dat op de nederlandse zenders de kwaliteit heel slecht is, heb dit al op meerdere schotels en lnb's geprobeerd, maar overal is het het zelfde iemand een oplossing? hoop het spoedig te horen
Gast Geplaatst: 4 augustus 2004 Geplaatst: 4 augustus 2004 Misschien een idee. Een AB van DigiX/Atsat/Arnion/Xtreme. Deze zijn toch hetzefde? Succes in ieder geval.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen