Gast Geplaatst: 3 augustus 2004 Geplaatst: 3 augustus 2004 Black Lable heeft 'n gemodificeerde Neutrino Head image uitgebracht (met oa. NewCamd 5.11) Meer hierover op: http://65.75.149.180/~satellit/index.php...mp;amp;Itemid=2
Gast Geplaatst: 3 augustus 2004 Geplaatst: 3 augustus 2004 Citaat: New alternative firmware has been released for the DBox2; Neutrino Head 01.08.2004 (black.lable X1.8) With updated emu's, like NewCamd 5.11! Ben benieuwd wat er zo 'nieuw' is aan deze firmware. Ga hem vanavond eens proberen. @Satellite europe: Waarschijnlijk heb je de download link op de site over het hoofd gezien. Hierdoor is de link in strijd met de board regels. Lijkt me verstandig om deze te verwijderen.
JD Geplaatst: 3 augustus 2004 Geplaatst: 3 augustus 2004 @DBOX2-ers, Had het image ook op UMP gespot, maar weet ook niet wat er nu zo anders of nieuw aan is. Heb hem nog niet geprobeerd omdat hij een niet voor 2X geschikt blijkt en ik weet even niet (zoek ik nog wel eens op hier) hoe ik hem snel voor 2X geschikt kan maken. Zal wel een tooltje of handigheidje voor zijn. Wie weet er meer van dit image? Groeten, JD
Gast Geplaatst: 3 augustus 2004 Geplaatst: 3 augustus 2004 Citaat: @Satellite europe: Waarschijnlijk heb je de download link op de site over het hoofd gezien. Hierdoor is de link in strijd met de board regels. Lijkt me verstandig om deze te verwijderen. Ik heb al kontakt met Appien hierover opgenomen (kan zelf nu niks meer wijzigen)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen