Gast Geplaatst: 3 augustus 2004 Geplaatst: 3 augustus 2004 Een kennis van me heeft 2 stuks Samsung DSR9000 CI met alleen 2 x CI-sloten. Dus zonder Via embedded cardreader. Weet iemand of hier ook leuke (EMU) software voor is, net zoals voor de 9500 Via CI of evt. de 9000 Via-CI? Het zijn 2 receivers die in Spanje dienst doen, daar komen ze dus ook vandaan. Was daar op vakantie, kon niet zo snel iets vinden, dus ik vraag bij jullie Samsung-kenners of er iets voor is. Greetz, Pekka
Gast Geplaatst: 4 augustus 2004 Geplaatst: 4 augustus 2004 Uhh nee, niet mogelijk aangezien er geen embedded sloten in zitten, en hij dus ook geen vast codering erin heeft staan heb je nix om een emu op te kunnen bouwen... Dus je moet gewoon met CI's en een CAS interface gaan werken, is denk ik het enigste wat je er mee kan... Greetz dB
Gast Geplaatst: 4 augustus 2004 Geplaatst: 4 augustus 2004 dank voor je snelle reactie, jammer voor hem! Greetz, Pekka
Gast Geplaatst: 4 augustus 2004 Geplaatst: 4 augustus 2004 Ik ken er geen EMU voor. De huidige 4.6 kun je zeker NIET gebruiken. De embedded CAM is nodig om conax te selecteren. Tja je hebt geen embedded CAM derhalve start de emu niet. Maar ik neem aan dat ook jou versie een snelle zaper is !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen