Gast Geplaatst: 6 augustus 2004 Geplaatst: 6 augustus 2004 Welke cam / interface en kaart kan men (momenteel) het best aanschaffen om conax en eventueel tasquilla's te kunnen zien. Welke aanpassing van de keys het snelst terug "vrij"zijn.
Gast Geplaatst: 6 augustus 2004 Geplaatst: 6 augustus 2004 Voor conax op dit moment de MII kaart. Ik weet niet of ik dit mag vermelden (M2)....
Theo50 Geplaatst: 11 augustus 2004 Geplaatst: 11 augustus 2004 De update van de MII kaart gaat inderdaad het snelste. Maar met een Dragoncam kan je meer systemen testen. Conax en de Taquila's gaan er perfect mee open om te testen. Helaas is de Dragon-Predatorman op dit moment met vakantie. Je kan ook een Titaniumkaart als alternatief gebruiken. Succes Theo50
winwiz Geplaatst: 11 augustus 2004 Geplaatst: 11 augustus 2004 Alleen of de combinatie MII/Titanium (Conax) + Dragon werken...... dacht het niet. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Theo50 Geplaatst: 11 augustus 2004 Geplaatst: 11 augustus 2004 Als je een Dragon hebt hoef je geen MII of Titanium, dan gaan ze al open. Ik gebruik mijn Titanium wel eens met mijn Matrix Reload om Private Gold op de Thor(ook Conax) te testen. Die krijg ik meesal niet open met Dragon. Met Matrix en Titanium gaan de Andere Conax-kanalen ook wel open, maar ik vind het minder als je veel zapt. Er werd gevraagd welke cam of kaart het beste waren op Conax en Taquila te openen, dit zijn mijn opties. Succes Theo50
winwiz Geplaatst: 11 augustus 2004 Geplaatst: 11 augustus 2004 Probleem is gewoon dat het openzetten van conax (thor), op dit moment, steeds meer afhankelijk wordt van de MII kaart en die werkt nu eenmaal niet in de dragon. Vandaar dat ik bij het standpunt blijf dat dit geen optimale combinatie is op dit moment. Om conax open te krijgen heb je gewoon nog een andere cam nodig. Zelf gebruik ik ook met heel veel plezier de Dragon, echter om conax (thor) te bekijken ben ik op dit moment toch afhankelijk van de MII én een andere cam ernaast...... Als de sleutels voor conax bekend zijn, zou ik op dit moment geen betere cam kunnen aanwijzen.... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen