Gast Geplaatst: 7 augustus 2004 Geplaatst: 7 augustus 2004 Hallo mensen, Ik heb het volgende probleempje. Ik kan alle zenders op de tuksat ontvangen behalve STAR. Ik geef het juiste frekuentie en al in maar hij wil het maar niet pakken. Er staat een grote boom op een meter of 6 van de schotel zou dit er mee te maken kunnen hebben. Het gekke is wel dat ik de rest wel ontvang. Ik heb al een andere lnb geprobeerd hielp niets. Kan iemand mij helpen ik wordt er niet goed van.
DINGES Geplaatst: 7 augustus 2004 Geplaatst: 7 augustus 2004 Kan je kral tv ook ontvangen of lukt dat ook niet probeer anders een nieuwe setings lijst een stomme vraag mischien maar is het een strong 4375 want daar mee had ik ook veel last van
Gast Geplaatst: 8 augustus 2004 Geplaatst: 8 augustus 2004 Nee dat lukt ook niet. Het betreft hier een humax 5400 irc
Newbie Geplaatst: 8 augustus 2004 Geplaatst: 8 augustus 2004 Volgens mij is het STAR pakket de enige pakket die horizontaal uitzend, kun je wel de andere kanalen uit deze pakket ontvangen, bijvoorbeeld KRAL TV, YESILÇAM, SINEKLASIK etc....Probeer eens een recente schone settingslijst. Je moet anders je schotel evt hoger monteren of verder naar achteren. Het kan ook aan je LNB liggen, als je helemaal geen horizontale freq. kan ontvangen. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen