Gast Geplaatst: 8 augustus 2004 Geplaatst: 8 augustus 2004 Reeds enige tijd had ik sattracker 1.2. Nu heb ik mijn Nokia 9304s (=Strong 8000) geupdate naar versie 1.3. Alles werkt. Echter het probleem uit de vorige versie blijft. Ik kan de tijd niet instellen. Dit gebeurt ook niet automatisch. Dat is erg vervelend voor het raadplegen van de EPG. Wie heeft een oplossing?
Gast Geplaatst: 8 augustus 2004 Geplaatst: 8 augustus 2004 War zeg je nu dat de Toets A manier niet werkt? Je zet hem dus op een kanaal en je druk op de A toets. Reciever moet staan op GMT +2 Daarna loopt hij hier op atoomtijd gelijk. Rebel
VREESWIJK Geplaatst: 8 augustus 2004 Geplaatst: 8 augustus 2004 Als je de moeite had genomen wat verder te lezen, had je dit geweten. Dit is heel vaak besproken zappen naar ander kanaal en dan de A toets indrukken. Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met : Motor sm3uni 28-12-03, : Spdif (AC3) 30-10-04, : 3x8 mb Flash 07-02-05
Gast Geplaatst: 8 augustus 2004 Geplaatst: 8 augustus 2004 hoeft nog geen eens als je gewoon op a druk werkt het ook perfect bij mijn decoder
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen