alejandro Geplaatst: 8 augustus 2004 Geplaatst: 8 augustus 2004 Ik zit met een vraag die waarschijnlijk relatief makkelijk op te lossen is maar ik kom er even niet uit, Elke keer als ik van een taq kanaal verwissel dan moet ik de ecm-pid aanpassen om beeld te krijgen, ik heb wel gelijk geluid, waar moet ik dit zoeken?. dank. Alejandro Vastberaden, geen arrogantie!
Gast Geplaatst: 8 augustus 2004 Geplaatst: 8 augustus 2004 Zit er een willekeurige kaart in slot 1 van je decoder en of helpt het omschakelen naar Seca2 niet? Grts, euromuis
alejandro Geplaatst: 8 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2004 mischien iets te onduidelijk geweest, als ik schakel van bv taq 1 naar 2 dan moet ik de ecm pid aanpassen,als ik dan weer terug ga naar taq 1 dan moet ik hem weer aanpassen, ik heb er een goldkaartje inzitten Vastberaden, geen arrogantie!
Gast Geplaatst: 8 augustus 2004 Geplaatst: 8 augustus 2004 Citaat: mischien iets te onduidelijk geweest, als ik schakel van bv taq 1 naar 2 dan moet ik de ecm pid aanpassen,als ik dan weer terug ga naar taq 1 dan moet ik hem weer aanpassen, ik heb er een goldkaartje inzitten Dat is duidelijk ja, maar help de keuze Seca2 niet? Hier de instellingen in het plusmenu: +,menu,5,0 auto pit op uit +,menu,5,1 interactief op uit +,menu,5,2 type op Emu-Box +,menu,5,3 op Seca (ook direct te schakelen met de 'Serv'toets) Welke kanalenlijst gebruik je? die bij de FW zit? Grts, euromuis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen