Gast Geplaatst: 9 augustus 2004 Geplaatst: 9 augustus 2004 Hello, Weet iemand hoe je de ingebouwde viaccess en seca CI uit kunt schakelen bij een Xena 2000. Naar mijn gevoel heeft deze een conflict met een van mijn CAMmetjes? Thanks, MARK
JAL Geplaatst: 9 augustus 2004 Geplaatst: 9 augustus 2004 Dat heeft mijn aston xena 1800 hd ook, de dragon cam werkt wel redelijk goed. en de titamnium kaart werkt ook goed.
U96 Geplaatst: 9 augustus 2004 Geplaatst: 9 augustus 2004 Denk niet dat je de ingebouwde decodering kan uitschakelen. Althans ik heb het nooit gevonden, misschien wel handig als iemand dit weet. Iemand die zich de ant and aardvark tekenfilms herinnert ? ---------> (bezoek mijn site via mijn profiel)
Bigfoot Geplaatst: 9 augustus 2004 Geplaatst: 9 augustus 2004 Je zou kunnen proberen er een lege kaart in te steken. Of de receiver open te maken en de verbindingen te verbreken... Op eigen risico uiteraard.
Gast Geplaatst: 10 augustus 2004 Geplaatst: 10 augustus 2004 Bigfoot, Bedoel je een copleet blanco kaart, of mag het ook een oude goldcard zijn met verlopen keys? Ik zal dat eerst eens proberen, heb er weinig behoefte aan om de knippen in een doos die me in der tijd EUR 700 heeft gekost (ietsje te veel voor wat de Xena 200 biedt). Groeten, MARK
Gast Geplaatst: 10 augustus 2004 Geplaatst: 10 augustus 2004 Jal, Welke CAM werkt bij jou niet? Groeten, MARK
Bigfoot Geplaatst: 10 augustus 2004 Geplaatst: 10 augustus 2004 Citaat: Bigfoot, Bedoel je een copleet blanco kaart, of mag het ook een oude goldcard zijn met verlopen keys? Ik zou het beide es proberen.
Gast Geplaatst: 10 augustus 2004 Geplaatst: 10 augustus 2004 Bigfoot, De test is niet geslaagd. De interne kaartlezers zitten met een stekker op het moederbord, haal je deze los, dan raakt de kist in de war, hij zoekt dan naar de kaartlezer, en geeft zelfs de melding dat er kaarten inzitten???? De truuc met de lege zowel als de verlopen kaarten werkt ook niet met mijn mrev cam. Groeten, MARK
Bigfoot Geplaatst: 10 augustus 2004 Geplaatst: 10 augustus 2004 Jammer, bij sommige receivers wil dit nog wel es werken.
JAL Geplaatst: 10 augustus 2004 Geplaatst: 10 augustus 2004 Citaat: Jal, Welke CAM werkt bij jou niet? Groeten, MARK Laat ik maar zeggen dat de freecam en de dragon en de AlphaCrypt dat die het redelijk doen en de rest niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen