Gast Geplaatst: 9 augustus 2004 Geplaatst: 9 augustus 2004 Ik heb een probleem dat als ik een 4:2:2 uitzending wil ontvangen dat ie wel geluid maar een zwart beeld geeft. Pal uitzending gaat perfect en ik heb zeer goed signaal op de transponder. Als voorbeeld: Er loopt nu een feed op 10 oost: 10986 - Pol: V - SR: 6111 - FEC: 3/4 Ik gebruik de Hydra en ik heb evocamd en radegast als emu geprobeerd, ik heb opnieuw gereboot. Ik heb gekeken of het niet aan mijn beide tv's (eentje een sony KV-28FX68) lag. Testbeeld krijg ik wel als ik in het a/v setup menu NTSC kies en dan op test drukt. Weet iemand wat ik nog kan proberen?
uniden Geplaatst: 9 augustus 2004 Geplaatst: 9 augustus 2004 dat kan met de DB alleen dan via de pc zoek ff op tuxvision of kijk op http://dreambox.sjerom.com dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Gast Geplaatst: 16 augustus 2004 Geplaatst: 16 augustus 2004 Ik heb tuxvision enzo geinstalleerd. Op de 4.2.0 zenders werkt het perfect maar met 4.2.2. signalen krijg ik haperend beeld, zo erg dat het niet te zien is. De waardes stijgen van 1800 kbit voor 4.2.0 naar 9600 kbit voor 4.2.2 (sorry ben naam vergeten van de waarde ik zit op me werk). Ik heb gewoon een 100mbit netwerkje dus ik snap niet waarom dit niet lekker loopt. Iemand ervaring hiermee?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen