Gast Geplaatst: 11 augustus 2004 Geplaatst: 11 augustus 2004 Hallo,ik neem vaak op via epg,erg handig.Helaas,dan ontbreekt weer het begin,dan weer het eind.Kortom,niet vlekkeloos.Wie weet raad?Verder,de Nederlandse handleiding,natuurlijk hij staat in de computer,maar een trap en een keuken verder staat de tuner.Helaas ben ik ook nog kort van geheugen.Vragen om printbare versie bij importeur,geen zin,geen reactie.Ook hier,wie weet raad?
winwiz Geplaatst: 11 augustus 2004 Geplaatst: 11 augustus 2004 Ik krijg het idee dat je de FAQ nog niet hebt doorgelezen..... Verder is er al een thread over de handleiding.... lees die eens goed door en je kunt hem lekker op de bank doorlezen.. Hier dus. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Hoogste veldje Geplaatst: 11 augustus 2004 Geplaatst: 11 augustus 2004 Heb je een 5000 of 5500? Dan niet één , maar twee keer de opnameknop op je afstandsbediening drukken. Je krijgt dan een menutje waarin je een en ander kunt aanpassen. Starttijd iets (b.v. drie minuten) terug zetten en opnameduur twee keer zoveel verlengen (b.v. zes minuten). Heeeeeeeel handig! Succes!
Gast Geplaatst: 12 augustus 2004 Geplaatst: 12 augustus 2004 Hallo, Ik lees alle draden door,ook die van de gebruiksaanwijzing. Alleen hoe ik hem printbaar moet maken begrijp ik niet.Misschien per p.m.Alvast bedankt.daveydog 183 @hotmail.com
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen