Ga naar inhoud

[Pioneer] Radio 192 op Pioneer met Canal Digitaal

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Radio 192 zendt momenteel via de Astra uit, maar het lukt me maar niet om deze te ontvangen. Handmatig de gegevens invullen gaat niet, en even opnieuw laten scannen leverd ook niets op.

Gegevens:

Test (Radio 192)

Astra, 19,2 Graden Oost

12.515H

22.000 - 5/6

Onder de naam "Test" zou hij er ergens tussen moeten zitten, maar ook het nalopen van de gehele kanalenlijst leverd niets op.

Help, iemand? :-)

Jean Luc

Geplaatst:

ik heb hem er gewoon bij zitten in de kanalen lijst van euromuis.

Hij staat wel onder een andere naam n.l. "test1"

Grtz. Solair

Geplaatst:

Radio 192 zendt momenteel via de Astra uit, maar het lukt me maar niet om deze te ontvangen. Handmatig de gegevens invullen gaat niet, en even opnieuw laten scannen leverd ook niets op.

Je moet ff de lijst van kanalen op de transponder bekijken, dat doe je door "+" -> "Menu" -> "4" -> "2" te drukken en dan bladeren met de pijlen omhoog en omlaag. Bij mij stond hij net boven de EPG, omdat het een zender is die met SID al bestond, maar leeg was..

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Geplaatst:
Citaat:
Hallo,

Gegevens:
Test (Radio 192)
Astra, 19,2 Graden Oost
12.515H
22.000 - 5/6

Onder de naam "Test" zou hij er ergens tussen moeten zitten, maar ook het nalopen van de gehele kanalenlijst leverd niets op.

Help, iemand? :-)

Jean Luc

Welke versie gebruik je van FW want in mijn FW zit een optie om kanalen te zoeken in je Settinglijst
Doe dit als volgt:

Druk op 'D'
kies vervolgens de goede letter dmv pijltje links of rechts en klik op "ok" als je de goede letter hebt vervolgens doe je dit ook bij de 2e letter en 3e letter en eventueel nog meer als je dat wilt
Druk dan op "B" en kies :"Bevat tekst"
Druk dan op "A" en gaat alle kanalen zoeken die met de betreffende tekst bevat
Je kan ook kiezen op "B" "Begin met" dan kiest hij alle kanalen met de tekst die beginnen met de letters die je gekozen hebt.

Makkelijk he

[color:"blue"] Spirit_rules [/color]

-------------------------------------------------

Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430

Member van het Openfirmware Team

Geplaatst:

Ik weet niet welke fimware erin zit, het is wel een M-Z variant, van pak um beet 9 maanden terug. (Waar kan ik zien welke versie erin zit?)

Test1 zie ik wel, maar daar komt geen geluid uit.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen