Gast Geplaatst: 14 augustus 2004 Geplaatst: 14 augustus 2004 ik heb zojuist deze file gevonden op de site van ZOTRONICS A4349 (12/07/2004) ¸÷åé USALS is dat betrouwbaar of niet. Ze zeggen wel dat ik de twee files moet inladen, klopt dat??? maryke
Gast Geplaatst: 14 augustus 2004 Geplaatst: 14 augustus 2004 Maryke ik dacht dat jou probleem was opgelost. (kjik je PM voor de link) Kijk hier je moet de soft dat begint met Skycrypt_RD2_2841.zip+Skycrypt_RD2_2041.zip de Ps loader zit er al in de zip file!! Eerst moet je PSloader opstarten dan de file met de 1 en daarna de file met de 2 van achter toestel via de schakelaar van achter opstarten en klaar is het duurt 2 minuten +-. dat is alles. succes
Gast Geplaatst: 14 augustus 2004 Geplaatst: 14 augustus 2004 Hallo donric, Mijn probleem is zeker opgelost maar zowel met sky module als met het toestel zelf ik heb alles gevonden en is zeer aangenaam mee te werken. Ik heb vandaag nog die nieuwe software gevonden waarbij stond USALS dat was mijn vraag omdat er in de gewoone software geen USALS zit ik heb het eens geprobeer en werkt schitterend. Al vast vele dank voor je hulp. Maryke
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen