Gast Geplaatst: 15 augustus 2004 Geplaatst: 15 augustus 2004 Ik had een TF 4000, en ben nu de zeer gelukkige eigenaar van een TF 5500. Nu zat in het 4000 menu de functie Sat/Transponder bewerken, die mis ik in de TF 5500. Dus nu de logische vraag; hoe doe ik dit met de 5500 want ik mis toch wel een aantal transponders. Alvast bedankt voor de tips.
crazymans Geplaatst: 15 augustus 2004 Geplaatst: 15 augustus 2004 Dat heb ik ook! Bij kanalen zoeken kun je ook een transponder intypen met de cijfertoetsen. Ook de Frequentie kun je intypen. Of het echt werkt weet ik niet want ik krijg op die manier niet de 12441 op Astra2 erin. In de PC-kanaleneditor kun je een transponder toevoegen maar dat helpt ook niet. ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Gast Geplaatst: 16 augustus 2004 Geplaatst: 16 augustus 2004 Ja, je kunt bij zenders zoeken handmatig selecteren en dan een transponder invoeren die die dan afzoekt. Maar je kunt niks opslaan volgens mij, waarom had de 4000 dat wel? Iets voor de nieuwe firmware???
crazymans Geplaatst: 16 augustus 2004 Geplaatst: 16 augustus 2004 Lijkt me handig ja. Ik heb in Vega-editor gewoon een lege transponder ge-edit en daarna kanalen toegevoegd. Dit werkt! ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Gast Geplaatst: 16 augustus 2004 Geplaatst: 16 augustus 2004 Ben er al uit, gewoon dus wel zenders zoeken, kies handmatig, frequentie ed. invoeren en laten zoeken, daarna heeft die de transponder gewoon in z`n lijst gezet. Mooi systeem wel. Sluit deze tent maar en bedankt voor je hulp...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen