Satq Geplaatst: 15 augustus 2004 Geplaatst: 15 augustus 2004 Edstrong en sattracker 1.3 Hallo strongfans, Ik heb sattracker 1.3 maar eens in mijn SRT8000 gezet, ik vond echter dat ik SBS6 op 6 had willen hebben, en nu gebeuren er rare dingen. Ik blijk de kanalen onder de 500 niet te kunnen verplaatsen, ik had het idee dat ik dat met stronged5.5 had kunnen aanpassen, door 00FF te kiezen in de "aditional ...." maar dat lijkt niet te werken. Nu dacht ik dus gewoon de lijst met edstrong 5.5 aan te passen, maar als ik de file upload, dan lijkt er niets te veranderen terwijl het wel goed in stronged lijkt te worden opgeslagen. Ik ben nu de draad even kwijt. In het forum zag ik het zo 1-2-3 niet staan. Heeft iemand een goede tip? Satq
Gast Geplaatst: 15 augustus 2004 Geplaatst: 15 augustus 2004 Heel eenvoudig namelijk ffff in plaats van 00ff zijn alle 500 eerste kanalen vrij
Satq Geplaatst: 16 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2004 Ik zal dat eens even gaan proberen. Ik hoop dat dit ook verklaard waarom ik met edstrong de volgorde niet kan varanderen. Ik zal heb vanavond eens even proberen. Satq
Satq Geplaatst: 16 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2004 Ah, kijk eens aan, dat werkt perfect, waarom ik nu me edstrong sbs6 niet op 6 kon krijgen is me nog niet duidelijk, mogelijk lukt dat nu wel nu FFFF ingesteld is i.p.v. FF00. Hoe dan ook, ik kan weer met de afstandsbediening onder de 500 kanalen verschuiven. dat is mij ook voldoende. Bedankt voor de tip. Satq
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen