Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 Hoi,<P>Ik heb het volgende aan de hand :<P>In mijn gepatchte Nokia Amon2,1 alles correct te ontvangen , .......<P>In die van mijn vader , Multivision , Cyfra niet ...?Ook hier een gepatchte CAm AMON2,1 en DVB 6,00 identiek dezelfde config als mijn Tuner<BR>Heb mijn kaart settings geprogged op mijn Pa zijn kaart , geen verandering... Heb mijn settings met DVBEDIt gedownload en op de tuner van Pa gezet geen verandering ...? Wat kan er fout zijn ? Is er een mogelijk om mijn algemene settings down te loaden naar mijn PC en als ik die dan overzet zou het misschien lukken ? Met welke soft kan ik dit ? Wij hebben dit ook gehad met FOX op EUTELSAT , bij speelde die perfect bij Pa niet , hebben een andere receiver aangesloten op de LNB , geen problemen ???? Weet iemand waar deze problemen aan kunnen liggen ?
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 Heb je jouw kaart ook al eens in de tuner van je pa geprobeerd?<P>C Ya,<BR>Lucky Star
Aanbevolen berichten