sretlow Geplaatst: 16 augustus 2004 Geplaatst: 16 augustus 2004 Helaas ;-) ben ik nu op vakantie waardoor ik dit thuis niet kan controleren. Maar is het zo dat met de Sammy 9500 4:2:2 signalen gekeken kunnen worden? Dit schijnt namelijk het NTSC formaat te zijn. PAL is dan 4:2:0. De voetbal feed van Canal+ schijn nu tegenwoordig (in tegenstelling tot vorig jaar) in 4:2:2 uitgezonden te worden op Eutelsat. Kan iemand de ontvangst van 4:2:2 bevestigen? Ik heb hierover met Zomby al een PM wisseling gehad. Helaas had hij zijn sammy verkocht en wist dus niet meer exact hoe het in elkaar zat. Iemand meer over dit onderwerp. De Dreambox schijnt het overigens niet te kunnen. Zou wel mooi zijn voor de Sammy. Is echt een super receiver dan. Alles gaat open (dankzij de EMU's) en voor de rest lekker snel en mooie EPG enz enz enz enz. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Gast Geplaatst: 16 augustus 2004 Geplaatst: 16 augustus 2004 Volgens mij hebben 4:2:0 en 4:2:2 niet met pal of ntsc te maken hoor. Dit zijn bepaalde MPEG compressie standaarden. het lijkt me dan ook heel erg sterk dat dit met de sammie mogelijk is zonder verregaande modificaties. In de standaard opstelling doet hij het iig niet...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen