Gast Geplaatst: 17 augustus 2004 Geplaatst: 17 augustus 2004 Yo all, reeds geruime tijd in het bezit van de 5900+ en kon zonder problemen de ontvanger uitzetten. Echter nu net terug van vakantie en zette de ontvanger aan en deze bleef in het booten hangen, eerst zwart beeld, vervolgens groene blink, en daarna even het radio plaatje om vervolgens weer op zwart te schieten. Ontvanger open gemaakt en omdat de ontvanger niet op de knoppen op de voorkant reageerde (ook de ab niet)deze flatkabel van het moederboard afgehaald en ten tijde van aan staan erop gedrukt vervolgens starte de ontvanger wel op. De volgende dag iets ingeprogrammeerd om op te nemen en ontvanger uit, en nu, wederom hetzelfde bootprobleem. Alleen eerder genoemde oplossing werkt niet meer. HD eruit ook geen oplossing, stroomkabel eruit erin ook niet, Aston module en Funcard eruit ook niet, ik denk dat ie echt hardwarematige problemen heeft. Leuke ervan is dat in de kanalenlijst van TV ook radio kanalen vermeld stonden (toen ie het nog deed, eergisteren) Wie weet iets ???????
bommeltje Geplaatst: 17 augustus 2004 Geplaatst: 17 augustus 2004 hoi, opsturen naar je dealer en laten repareren. flash chip is kapot. regards bommeltje [color:"bleu"]to do is to be,to be is to do,dobedobedoo[/color] [color:"red"]triple dragon incl skyworld[/color] smart msp 01/dreambox7000s/manhattan550 blindsearch/dreambox 500c/dreambox 7020
Gast Geplaatst: 17 augustus 2004 Geplaatst: 17 augustus 2004 Verleden jaar stond het board er vol van, nu kom je het toch nog af en toe tegen. Kijk hier ook even, Boot Hier staat het voor de 6100, maar de Manhattan 5800 had hetzelfde probleem. Ze hadden er ook een naam voor, zoiets als CBS " constant Boot Start" Heb je garantie, dan meteen terug naar de dealer!
Gast Geplaatst: 17 augustus 2004 Geplaatst: 17 augustus 2004 Hoi Bommeltje heb je ook enig idee wat hiervan de kosten zullen zijn, ik weet nl dat je in Sweetelakecity werkt...... de ontvanger is gekocht december 2002..... tnks
Gast Geplaatst: 17 augustus 2004 Geplaatst: 17 augustus 2004 @ Bommeltje ik wil nog wel de laatste firmware gaan proberen, 3.05, zit nl 3.04 in, maar kan deze niet op het Manhattanboard vinden, kun jij mij een PM geven, tnks
bommeltje Geplaatst: 17 augustus 2004 Geplaatst: 17 augustus 2004 hoi, is garantie. heeft geen zin om andere s/w erin te doen probleem komt steeds terug. regards bommeltje [color:"bleu"]to do is to be,to be is to do,dobedobedoo[/color] [color:"red"]triple dragon incl skyworld[/color] smart msp 01/dreambox7000s/manhattan550 blindsearch/dreambox 500c/dreambox 7020
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen