Gast Geplaatst: 17 augustus 2004 Geplaatst: 17 augustus 2004 Heb bovenstaand image geflahst, heb op diverse zenders beeld, op het moment dat ik mijn org. C+ kaart ofwel in de standaard cam stop of in de MR, kan ik niets meer bekijken. Hoe kan dit? BMW
Ome Merde Geplaatst: 18 augustus 2004 Geplaatst: 18 augustus 2004 welke emu gebruik je hiervoor ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 19 augustus 2004 Geplaatst: 19 augustus 2004 Ik kan gebruiken, Radegast v3.0 beta 10, newcamd v 5.14 en dccamd v 1.08. Ik moet toegeven dat het gebruik van emu nieuw is voor mij, er is een mogelijkheid om stick/unstick te gebruiken maar het hoe en waarom ontgaat mij. Heb ik er verstandig aan gedaan om een DB 5600 te kopen, tot zover vind ik het waardeloos, ik had een echostar 3000 ip viacces en deze werkte makkelijker. Het kan zijn dat ik helemaal verkeerd doe, maar leuk is anders. BMW
Ome Merde Geplaatst: 20 augustus 2004 Geplaatst: 20 augustus 2004 de 5600 heeft geen ethernet aansluiting, dat zou voor mij reden genoeg zijn deze ontvanger niet te kopen. je org. C+ kaart zou moeten werken onder newcamd, ik denk derhalve dan ook dat je het probleem in de firmware moet zoeken. wellicht kan je er eens een Tiger-image opzetten, te vinden bij bijvoorbeeld bij Satellite Europe merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 20 augustus 2004 Geplaatst: 20 augustus 2004 Bedankt voor de info, ik ga e.e.a. proberen en dan zien we wel weer. BMW
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen