Ga naar inhoud

Pace Puma geschikt om draaibaar te maken?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb zo'n Pace Puma gekocht, zit nog nieuw in doos.

Nu lees ik van alles in dit forum, bij de een lukt iets wel en bij een ander weer niet.

Is het nu wel mogelijk om alle (te ontvangen)satellieten af te speuren, stel dat ik een schotel koop van 120 cm.

Dus alles afzoeken wat je maar kunt vinden.

En is dat draaien nu wel of niet met de ab te regelen.

Ik heb het over recent gekochte toestellen, die van mij heb ik deze week gekocht bij **$*@*%*&^*#**.

Elders had ik ook een vraag gesteld over de LNB, maar nog geen antwoord op gehad.

Heb je daar nu een dubbele LNB voor nodig, 2 naast elkaar dus met aparte coax, dus als je Hotbird erbij wilt hebben bij een vaste schotel, heb je 4 LNB's nodig.

Zijn de 3500 kanalen ook daadwerkelijk in te programmeren?

Ik las ergens dat het tot 1000 zou gaan!!!

Wie heeft een recent gekochte Pace Puma in gebruik en wil met mij mailen (burgkop@zonnet.nl)om eventueel dingen uit te wisselen, ik ben helemaal nieuw met het digitaal gebeuren, eerder wel analoog gehad.

Ik weet nog steeds niet of ik één (1 kop dus)LNB moet kopen met 2 coax aansluitingen of 2 gescheiden koppen naast elkaar.

Kun je in het scherm van de tuner ook zien op welk nummer tv2 staat? zou je moeten zien als je de video wilt gebruiken.

Maar als je tv2 gebruikt moet je het ergens kunnen zien, is dat dan in het beeldscherm?

Ja ik weet dat je dat dan draadloos moet doen als je niet in dezelfde ruimte als de tunrt bent.

Graag wat advies zodat ik weer verder kan.

Fred.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen