Schippertje Geplaatst: 19 augustus 2004 Geplaatst: 19 augustus 2004 Wie weet oplossing als ik pionier 110 opstart komt ON en na verloop van tijd de klok,deze blijft constant in beeld met zappen geen kanaal nummers in display alleen in de balk op tv. Heb de nieuwste van euromuis er in. Dit is volgens mij gekomen na het handmatig invoeren van de polsat key's. Groetjes het Schippertje Rob
Gast Geplaatst: 19 augustus 2004 Geplaatst: 19 augustus 2004 Gewoon de Firmware er opnieuw inzetten. Polsat keys hoef je niet in te voeren, die is AU (auto update) De volgende instelling in het plusmenu wijzigen na het installeren van de firmware: Plusmenu instelling (+,menu,6,0) EMM Emu .... op "NIEUW" i.v.m. AU Plusmenu instelling (+,menu,6,5) Seca2EMM ... op "UA/SA" i.v.m. AU Dit staat ook in de bijgeleverde tekstfiles. Suc6 Grts, euromuis
Gast Geplaatst: 19 augustus 2004 Geplaatst: 19 augustus 2004 of gewoon op de nul toets van de afstandbediening drukken heb ik ook al gehad dan heb je de nul toets een keer ingedrukt en dan krijg je de tijd in beeld gr
Schippertje Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2004 Dit heb ik laten doen en was al blij dat het er in zat dus moet ik weer terug,want zelf durf ik het niet aan.Trouwens de polsat had geen automatische update. Misschien is er iemand in Amsterdam die het voor kan doen? Groetjes Rob
Schippertje Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2004 Hoi Sateliet als ik op de nul toets druk gebeurd er helemaal niets,dus dat schiet ook niet op maar toch bedankt.Groetjes Rob
Gast Geplaatst: 19 augustus 2004 Geplaatst: 19 augustus 2004 oke bij mij werkt het wel als ik op de nul toets drukt maar dan snap ik niet waarom het bij jou niet doet dan kunje beter alles op nieuw patchen veel succes er mee gr
spirit_rules Geplaatst: 19 augustus 2004 Geplaatst: 19 augustus 2004 Voor polsat au zet hem eens op het kanaal Playboy. werkt bij mij meteen. [color:"blue"] Spirit_rules [/color] ------------------------------------------------- Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430 Member van het Openfirmware Team
spirit_rules Geplaatst: 19 augustus 2004 Geplaatst: 19 augustus 2004 Probeer eens dubbel "00" binnen 1 seconde [color:"blue"] Spirit_rules [/color] ------------------------------------------------- Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430 Member van het Openfirmware Team
Schippertje Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2004 Spirit rules bedankt allebei je oplossingen waren goed,op playboy meteen weer beeld en met dubbel 00 weer kanalen op de display. Topic kan gesloten worden,nogmaals bedankt en de groetjes van het schippertje Rob
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen