Gast Geplaatst: 22 augustus 2004 Delen Geplaatst: 22 augustus 2004 Hallo, kan je een Wave Frontier Draaibaar maken op DB ? Gr. rene. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ome Merde Geplaatst: 22 augustus 2004 Delen Geplaatst: 22 augustus 2004 nee, waarom in hemelsnaam ? je kan er toch 14 lnb's op zetten ? dat is juist de werking van de WF, geen motor meer. gezien de vorm van de schotel lijkt het me niet dat je hiermee kan draaien, alleen een ovalen schotel kan voor zover ik weet zuiver de Clarke Belt volgen. merDe deze ruimte is te huur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oudeis Geplaatst: 22 augustus 2004 Delen Geplaatst: 22 augustus 2004 Waarom? Is het idee van een WaveFrontier juist niet dat je niet meer hoeft te draaien? Overigens, als je er maar 1 lnb opzet (verspilling van een WaveFrontier, naar mijn mening), dan zou de DB er geen moeite mee moeten hebben om hem te draaien. Je motor kan er misschien anders over denken.. - Ruud Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 22 augustus 2004 Delen Geplaatst: 22 augustus 2004 Dit lijkt me meer een grap dan een serieuze vraag. Maar de vraagsteller is alweer exit zie ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen