Ga naar inhoud

opname probleem

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

heb 2 timer opnames gelijktijdig opgenomen bij afspelen krijg ik de melding geen of gecodeerde opname, opnames zij nog van de zelfde dag.

Groeten Germ

tf 5000pvr aston 2.02

Geplaatst:

Wat staat er bij de file-info onder aan het lijstje met opnames? Hoeveel Mb zijn ze b.v.? Waren het opnames van de Nederlandse kanalen? Je hebt neem ik aan een geldige en geactiveerde Canal Digitaal smartcard? Heb je evt. vóór het afspelen van die opnames een andere, oude opname bekeken?

Geplaatst:

ja orginele c+ kaart zit er in en heb geen oude opnames bekeken 2 weken in bezit en mb's bij info zien er normaal uit en het $ teken is half groen en geel. ??????

Geplaatst:

Je gebruikt toch wel een Aston-cam he?

En geen Matrix. Want met een Matrix lukt het allemaal niet (is hier al veel vaker besproken).

Bink.

Geplaatst:

Heb wat dingen uitgeprobeerd en het blijkt als ik handmatig 2 programma’s tegelijk opneem en een derde kijk er niets aan de hand is maar als ik ze via de timer van de epg tab instel dat dan het probleem optreed. (misschien iets te maken met de tuner keuze?)

Groeten Germ.

Geplaatst:

Had je de opnames op dezelfde tuner ingesteld dan?

En wat bedoel je met de EPG tab? Bedoel je de timer van de EPG taP. En dan het programmatje om Mediahighway-EPG-informatie 's nachts automatisch op te halen of het programmatje om de EPG-informatie op een andere wijze weer te geven dan de standaard Topfield-EPG? Indien het laatste het geval is zou het nl. ook aan die TAP kunnen liggen.

Geplaatst:

Ik bedoel de tap van Happy2000 als ik met de Fav. toets op de ab een prog selecteer en met de rec toets selecteer dat ik een bepaalt programma wil opnemen dan wordt er wel opgenomen maar ik deze files niet afspelen selekeer ik uit de normale epg dan is er niets aan de hand, maar het nadeel is dat je dan handmatig moet aanpassen ivm uitlopen. dit is in die tap mooier geregeld.

Groeten Germ

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen