nolletje Geplaatst: 12 februari 2005 Geplaatst: 12 februari 2005 http://www.satinf.com/portal/modules.php...amp;amp;sid=841 Nou, als ik dat aanklik krijg ik helemaal niks??!!
Martins Geplaatst: 12 februari 2005 Geplaatst: 12 februari 2005 Je kan wel via iemand een irdeto1 kaartje overnemen en dan een basispakketje nemen,dan krijg je ook een nieuwe irdeto2 kaart en is het probleem de wereld uit.Je kan gewoon via hun site de aanmelding regelen en drie tot vier dagen later ligt de kaart in de brievenbus. Succes Martins.
pch Geplaatst: 13 februari 2005 Geplaatst: 13 februari 2005 Citaat: Je kan wel via iemand een irdeto1 kaartje overnemen en dan een basispakketje nemen,dan krijg je ook een nieuwe irdeto2 kaart en is het probleem de wereld uit.Je kan gewoon via hun site de aanmelding regelen en drie tot vier dagen later ligt de kaart in de brievenbus. Succes Martins. Mits de kaart die je overneemt geregistreert staat, anders lukt dat niet meer!
Martins Geplaatst: 13 februari 2005 Geplaatst: 13 februari 2005 Dat lukt wel via de internetsite bij een proefabo van 3 maanden. Zelf recent nog gedaan en zonder problemen na 4 dagen een kaart thuis. Martins.
Gast Geplaatst: 20 februari 2005 Geplaatst: 20 februari 2005 Hoe werkt dit precies? Heb gehoord dat er achterop de kaart een registratienummer staat dat bij canal digital bekend is? Is dit nummer dan ook gekoppeld aan een naam en adresgegevens? Zo ja, dan lijkt het mij moeilijk e.e.a. te registreren, tenzij canal digital genoegen neemt met alleen dat nummer.......maw kan iemand wat preciezer uitleggen hoe e.e.a. in zijn werk gaat? Groet, Snuf
pch Geplaatst: 26 februari 2005 Geplaatst: 26 februari 2005 Is er eigenlijk al iemand die een Irdeto2 kaart werkend heeft in een Hyundai 1000ir??? Gr. Pch
pch Geplaatst: 1 maart 2005 Geplaatst: 1 maart 2005 Is er niemand op dit forum met een Hyundai 1000ir die al een Irdeto2 kaart heeft???
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen