Gast Geplaatst: 16 november 2004 Geplaatst: 16 november 2004 Bij mij had dit te maken met wanneer ik moest schakelen tussen horizontal en vertikale polarisatie. De ene keer lag het aan mijn bekabeling, de andere keer aan mijn DiSEQ configuratie. Het zou interessant zijn om te kijken of alle H of all V pol slecht zijn. (Kan ook zijn dat je LNB keduuk is)
Gast Geplaatst: 17 november 2004 Geplaatst: 17 november 2004 Nah voor jullie info ... LNB vervangen diseqc siwtch vervangen en heeft niet mogen baten .... Bekabeling is moeilijker omdat die vast gemonteerd is (is recent nog aangelegd (Juli J.L.) met GOEDE coax van de sat supplier) en ontvangst was altijd goed .... Is echt probleem van de laatste 2 maanden... Was ook na een image wissel dat het probleem gaf ten tijde dat ik via seriele kabel een en ander aan image moest herstellen .... Maar is me toen niet direct opgevallen omdat ik zelden Ned1,2 of 3 kijk (dus niet met zekerheid te zeggen) Weet wel dat ie na aanleg bekabeling goed is geweest (heb toen nl. nog wat van BNN goed kunnen opnemen ...) Maar frustratie is bij mij zeker niet zo hoog hoor ... Ik reageer eigenlijk vooral namens de anderen die het met slechte opstelling voor genoegen nemen ... naar mijn bescheiden mening vindt ik dat ineens wel heel veel mensen de zelfde problemen hebben ... Horizontaal verticaal schakelen of hoog laag kan je het volgens mij niet op afschuiven. Bij mij is het op de Astra alleen op de transponder van Ned1,2 en 3 (rest van astra transponder (iig waar ik naar kan kijken) zijn echt allemaal goed) Citaat: Bij mij had dit te maken met wanneer ik moest schakelen tussen horizontal en vertikale polarisatie. De ene keer lag het aan mijn bekabeling, de andere keer aan mijn DiSEQ configuratie. Het zou interessant zijn om te kijken of alle H of all V pol slecht zijn. (Kan ook zijn dat je LNB keduuk is)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen