Gast Geplaatst: 27 augustus 2004 Geplaatst: 27 augustus 2004 Download de nieuwe Pioneer versie v3.7 Plus NL van Euromuis. (14xx, 15xx, 15xx Monoblock, 16xx en 17xx) Voor download KLIK HIER Belangrijkste wijziging: [color:"blue"] De instelling Auto_rotorsturing wordt nu opgeslagen in het geheugen. [/color] [color:"green"] Download de Pioneer Settings - #672947 - 15/08/2004 15:59 [/color] KLIK HIER Veel kijkplezier. Grts, euromuis
Gast Geplaatst: 28 augustus 2004 Geplaatst: 28 augustus 2004 @Allemaal Dit was ik nog effe vergeten. In de Radio module zat een screensaver met een strandboy, dat plaatje is nu vervangen door een VU meter. Zie bijlage Grts, euromuis
Gast Geplaatst: 29 augustus 2004 Geplaatst: 29 augustus 2004 beste Euromuis, de bijlage met settings waar je naar verwijst is bij mij niet ok, ik krijg met geen mogelijkheid de 1530 setting uitgepakt. zou je deze opnieuw kunnen uploaden alvast bedankt
Gast Geplaatst: 29 augustus 2004 Geplaatst: 29 augustus 2004 Citaat: beste Euromuis, de bijlage met settings waar je naar verwijst is bij mij niet ok, ik krijg met geen mogelijkheid de 1530 setting uitgepakt. zou je deze opnieuw kunnen uploaden alvast bedankt Sorry maar ik heb ze net nog een keer gedownload, uitgepakt en zelfs geladen via MES in mijn decoder, zu werken perfect. (na een key update natuurlijk) Kijk maar eens naar dit "Bijlage (136 downloads)" Gebruik je soms een te oud programma om de settings uit te pakken, ik gebruik zelf Winzip 8.0 Succes Grts, euromuis
spirit_rules Geplaatst: 29 augustus 2004 Geplaatst: 29 augustus 2004 het uitpakken gaat ook hiero perfecto [color:"blue"] Spirit_rules [/color] ------------------------------------------------- Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430 Member van het Openfirmware Team
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen