Ga naar inhoud

Keys verdwijnen nadat Humax in standby gezet wordt

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na het laden van de key file (mach1) met dsr9500 EMU Ed39 heb ik beeld, echter als ik de Humax daarna in standby zet en 'm daarna weer aanzet zijn de keys verdwenen en zijn de zenders weer op zwart. Terug lezen van de keys met dsr9500 bevestigt mijn vermoeden: de keys zijn inderdaad verdwenen. Op de een of andere manier worden de keys dus niet vanuit het RAM in het flash geheugen gezet. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de keys in het flash geheugen worden geschreven zodat ze er nog zijn als ik de Humax uit zet of op standby zet? Ik heb begrepen dat je daarvoor de Humax in standby moet zetten, maar dat doe ik toch ook !?

Geplaatst:

@ Harry en Kamaradski,

Zo snel had ik geen antwoord verwacht zeg! Hartelijk bedankt. Ik vond het al raar want dit probleem doet zich alleen maar voor bij de Humax van een vriend van mij. Bij m'n eigen Humax heb ik dit probleem niet. Ik ga het vanavond even proberen en laat jullie horen of het is gelukt. Nogmaals bedankt!

Grt,

Marcel

Geplaatst:

Het werkt! Ik heb de keys er opnieuw ingeschreven en daarna ben ik via naar installatie naar system setting gegaan. Vervolgens weer op menu gedrukt en voila! De keys blijven nu keurig in de Humax, ook na uitzetten :-)

Nogmaals bedankt!

Grt,

Marcel

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen