Gast Henri Aalten Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 Normaak als mijn Topfield 4000PVR aanstaat geeft die het programmanummer weer Als de ontvanger uit staat de klok. Maar nu zie ik ook de klok in het venster van de ontvanger als deze aan staat ? Misschien een instelling ?
Gast Geplaatst: 2 september 2004 Geplaatst: 2 september 2004 He, dat wil ik ook. Ik heb liever de tijd op 't schermpje dan het programmanummer (of rECo of PLAY, ook zo'n zinloze melding) Maak van het standby LEDje dan maar het RECOrd LEDje. Dus als je weet hoe, wil ik 't ook weten.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 september 2004 Geplaatst: 2 september 2004 Ik weet dus niet hoe ? dat vraag ik juist.
PeHa Geplaatst: 2 september 2004 Geplaatst: 2 september 2004 Haal de stekker eens uit het stopcontact (wcd), misschien is het dan weer over. Ik ben zelf al eens de volume-balk kwijt geweest, vond ik ook positief, maar na het stroomloos maken van mijn tf 4000 pvr, was de volume-balk er weer. ( jammer, maar het is niet anders) m.vr.gr. Peter VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
Gast Henri Aalten Geplaatst: 3 september 2004 Geplaatst: 3 september 2004 Stekker er even uit was de oplossing. Bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen