Gast Geplaatst: 2 september 2004 Geplaatst: 2 september 2004 Dat is nu al een moment dat ik tevreden bent met STR 8000 FullmultiCam-ED - V4 + LNB monoblok diseq 2 voor 2 receivers (mijn buur en ik) Vraag 1 : last week komt Tiji (Nat Geo, en andere )om FTA vroeger dat was Viacess. Waarom, hoe kan ik de kodering veranderen Vraag 2 : ik kan wel de origineel taal veranderen maar de 'subtitels' verschijnt nooit? Dank u ProfClai
Smurf Geplaatst: 2 september 2004 Geplaatst: 2 september 2004 ik heb ook nog nooit ondertitels uit mijn strong gezien... maar ook niet veel zenders hebben ze Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Gast Geplaatst: 5 september 2004 Geplaatst: 5 september 2004 Vroeger als wij nog Se*a hebt dat werkt perfect ook met DeadCafe.... Ook geen idee voor FTA --> Viacess in demo veranderen? Met afstandbedienning...niet met de lijst opladen en terugzetten? Dank u
Smurf Geplaatst: 5 september 2004 Geplaatst: 5 september 2004 en in het nederlands? Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Gast Geplaatst: 9 september 2004 Geplaatst: 9 september 2004 Is er een manier om de decodering van een kanaal veranderen. Als ik nu + drukt zie ik FTA, Seca, Viacess, Irderto... Maar om sommige kanalen deze zijn nu verkeerd en ik wil graag bv. FTA --> Viacess veranderen. Hoe kan ik dat doen?
Smurf Geplaatst: 9 september 2004 Geplaatst: 9 september 2004 ik zou het echt niet (meer) weten ik dacht iets van plus knop meerdere keren drukken om door de coderingen de gaan maar ik weet het echt niet meer. Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
jacobus Geplaatst: 9 september 2004 Geplaatst: 9 september 2004 Volgens mij ook bij deze FW met de + knop: plus knop b knop 1 ->Bij dit lijstje kijken welke je moet hebben, en het corresponderende nummer kiezen, of evt allemaal proberen, als je de codes niet kent. (viacces is 0500)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen