Gast Geplaatst: 4 september 2004 Geplaatst: 4 september 2004 IK probeer de key.bin in de humax te laden met DSR 9500 EMU Ed42, maar krijg telkens de melding FW not valid. Ik volg de volgende stappen. Humax aanzetten. Key.bin openen in DRS. Kiezen voor Write met juiste poort. Daarna krijg ik dus die melding. Weet iemand misschien waar dat aan ligt?
Gast Geplaatst: 5 september 2004 Geplaatst: 5 september 2004 probeer dan eens de nieuwe FW erin tezetten .....en dan de sleutels nog een keer. (als ik me niet vergis kun je dit soort dingen allemaal op het forum lezen ?) groet kamaradski
seppetto Geplaatst: 5 september 2004 Geplaatst: 5 september 2004 Citaat: IK probeer de key.bin in de humax te laden met DSR 9500 EMU Ed42, maar krijg telkens de melding FW not valid. Ik volg de volgende stappen. Humax aanzetten. Key.bin openen in DRS. Kiezen voor Write met juiste poort. Daarna krijg ik dus die melding. Weet iemand misschien waar dat aan ligt? dat komt omdat drs 9500 niet goed staat ingesteld Klik op ? dan settings en dan humax def aanklikken en klaar is kees Dreambox HD800se-Openpli3-TripleTunermodule-Suntek usb cabletuner / Hotbird/astra19.2/astra23.5/astra28.2 op triax 78cm + Ziggo Cable 5555
Gast Geplaatst: 5 september 2004 Geplaatst: 5 september 2004 Waarschijnlijk staat Verify aan. Dat werkt niet bij een Humax (bij mij tenminste niet).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen