Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

ik heb sinds een maand of twee een xtreme hornet. Het probleem is dat na een dag of 20 na de installatie, alle canal digitaal kanalen gecodeerd weergegeven werden. Ze deden het wel goed daarvoor.

Dit lijkt mij erop dat ik of niet juist binnen het Canal Digitaal systeem sta of mijn kaartje het niet meer doet. Canal Digitaal verzekert mij dat alles goed staat en heeft al een keer of 4 een activatie signaal gestuurd, maar het beeld blijft zwart.

als ik binnen de xtreme naar het CI scherm ga zie ik ik voor beide sloten dat er staat CI slotX : Niet geinstalleerd.

Wordt mijn kaart niet herkend door de ontvanger doordat ie stuk is of is er een probleem met de xtreme?

suggesties worden op prijs gesteld.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Geplaatst:

suggestie 1, probeer je kaart in een andere ontvanger.

suggestie 2, probeer je kaart in een Seca CI moduul.

Ik neem aan dat je nu geen CI hebt geinstalleerd dus het klopt wel dat je ontvanger die niet ziet.

Oerstroeper

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen