Gast Geplaatst: 5 september 2004 Geplaatst: 5 september 2004 ik heb een pioneer 110nl daar in zit 3.7 fw 683487 van eromuis en 272947 settings auto rotor nu met aan zetten van deco staat hij gelijk vast op kanaal 1 en kan ik niks meer wie wil mijn hier bij helpen .gr cv
Gast Geplaatst: 5 september 2004 Geplaatst: 5 september 2004 Geef eens wat meer info hoe je de FW en settings in je decoder hebt gezet? FW - Serieel of met Jtag? Settings - serieel, Jtag of met MES? Wat voor LNB, losse LNB's of een monoblock? Grts, euromuis
Gast Geplaatst: 5 september 2004 Geplaatst: 5 september 2004 fm met jtag erin gezet settings met mes heb alleen geen emu en eprom met com dus nor maal zou het werken moeten heb een draaibare schotel met een strong2100 diseq
Gast Geplaatst: 5 september 2004 Geplaatst: 5 september 2004 Als je het zo gedaan hebt, heb je ook geen eeprom nodig. Ik zal het nog effe omschrijven hoe je het moet doen maar waarschijnlijk wist (weet) je dit al: Zet de decoder in de service mode DL01 start pionero Kies in de tab configuratie de juiste instelling volgens de gegevens van je moederbord, b.v. ik heb op mijn MB staan: BPN-1354-G, dus kies ik DBR-S110I, BNP-1354-G Kies adres 60000000 en de lengte 180000 Controleer de verbinding door op CPU Code te drukken. Klik op verzenden en selecteer je FW Klaar Als je nu de decoder aanzet kom je in het menu met beperkte keuze en kan je de settings gaan laden m.b.v. MES De omschrijving daarvan zit bij de FW Als laatste een tip, probeer eens voordat je de settings erin zet een Reset Data Flash te doen, menu,9,3 Verder kan ik je alleen maar het advies geven om het zo een paar keer te proberen. Suc6 Grts, euromuis
Gast Geplaatst: 6 september 2004 Geplaatst: 6 september 2004 euromuis van harte bedankt draait nu wel alleen geen beeld krijg downloader 2.8 niet goed wordt wel uit gelegd voor card niet voor 1530 ????heb de hele nacht zitten puzelen maar lukt niet kan jij mijn daar bij helpen gr c.j.
Gast Geplaatst: 6 september 2004 Geplaatst: 6 september 2004 Citaat: euromuis van harte bedankt draait nu wel alleen geen beeld krijg downloader 2.8 niet goed wordt wel uit gelegd voor card niet voor 1530 ????heb de hele nacht zitten puzelen maar lukt niet kan jij mijn daar bij helpen gr c.j. Ik stuur je wel effe een PM met een link waar je duidelijke uitleg kan vinden Grts, euromuis
Gast Geplaatst: 7 september 2004 Geplaatst: 7 september 2004 Citaat: Citaat: euromuis van harte bedankt draait nu wel alleen geen beeld krijg downloader 2.8 niet goed wordt wel uit gelegd voor card niet voor 1530 ????heb de hele nacht zitten puzelen maar lukt niet kan jij mijn daar bij helpen gr c.j. Ik stuur je wel effe een PM met een link waar je duidelijke uitleg kan vinden Grts, euromuis alles draait nu 100 % nog maals bedankt. grts,seesnake
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen