Ga naar inhoud

extra t.v aansluiten

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

misschien een domme vraag maar kun je een tweede t.v aansluiten op een recevier of zit je vast aan een extra receiver of zo'n infrarood kastje ik heb een stf2000

ik dacht aan een coax kabel uit de line out en met een eindstukje de t.v in alvast bedankt voor de adviezen

groeten robinsky

Geplaatst:

de sft2000 heeft geen modulator zo ver ik weet, dus alleen een scart aansluiting...

Je zult er dan een losse modulator aan moeten hangen en dat signaal bijkoppelen in je kabelnet om het zodoende overal te kunnen ontvangen.

Geplaatst:

Normaal gesproken heeft je SFT geen modulator,(deze bestaan wel, maar worden volgens mij hier niet verkocht) dus geen antenne uitgang. Je kunt hier 2 apparaten op aansluiten, via de 2 scarts. Eén gebruik je normaal voor je tv, andere voor je video. Via je video kun je het signaal met coax naar andere tv´s sturen. Sluit de tv aan op je video, zoek de video op je extra tv (gewoonlijk kanaal 36), zet video op het av kanaal waar de sft op zit. N draadloze zender heeft als voordeel dat je ook vanuit n andere ruimte de zenders kut verzetten. Uiteraard heb je op alle tv´s hetzelfde beeld

Geplaatst:

Ik heb vorige week hetzelfde probleem opgelost door een IR zender en ontvanger te kopen van een bekende Nederlandse fabikant. Zowel beeldkwaliteit als geluid zijn uitstekend.

Ook de videorecoder lift mee op dit signaal! Moet alleen niet vergeten de afstandbediening van de SFT mee naar boven te nemen (en van de VCR.

De motivatie voor mij is dat ik mijn kabel heb opgezegd;-))

En natuurlijk wil ik dan op de 2e TV ook graag beeld!

Ik kreeg toevallig gisteren een reklamekrantje van een Nederlandse kijkwinkel. Daar was dit apparaat in de aanbieding. Helaas heb ik die week eerder nog de hoofdprijs betaald.

Dreambox 500 HD | EMP Centauri 16/1 disecq | 8 Alps LNB's

Triax 88 | 0,8w - 4,8e - 7+9e - 13e - 16e - 19,2e - 23,5e - 28,2e

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen