Gast Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 Vraagje: Wil iemand de moeite nemen om op de hoogte te stellen "hoe het moet" met dit apparaat. Ik heb van alles geprobeerd, maar echte resultaten heb ik nog niet geboekt.( bootv. 5 - A17bar 2.39 )
Gast Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 Tja, als de gebruiksaanwijzing tekort schiet dan zou ik ook niet weten wat er nog meer te vertellen valt over deze receiver. Aanzetten, gebruiksaanwijzing ter hand nemen en beginnen met zappen. Wil je alle NL kanalen hebben zonder C+ dan heb je en minimaal abbo nodig. Stel je geen prijs op Disc/NG/AP dan kun je ook een standaard abbo nemen voor +/- 19 euri per jaar (dan is je kaart verzekerd en heb je een goedkoper nummer voor de hellupdesk). Minimaal abbo kost geloof ik iets van 6,50 per maand... Verder ligt het gebruik helemaal aan de door jou aangeschafte configuratie. Monoblock/draaibaar/single LNB etc. Over het algemeen zal het zo zijn dat als je een kaartje in de kaartlezer stopt, er beeld komt, maar dat is logisch.... Verder kun je je licht opsteken in deze area door veel te lezen en vooral de zoekfunctie te gebruiken (bovenin je beeld) of die onderin de legenda van elk forum. Voer wat keywords in met datgene dat je wilt weten en klik op ZOEKEN.... Kijk ook even bij overige UCAS receivers en bij CAMS/CI etc. daar staan ook vaak interessante dingen. succes !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen