Gast Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 Hallo, Mijn cammetje is nu eindelijk klaar & omgebouwd voor project solosammy(draadjes verbonden,gekrast, en eeprom & voetje vervangen). Ik beschik echter niet over de bdm-interface kabel ... maar mijn receiver draait al een recente DVb2K software > dvb2Kb8ecm_nl.bin (15/04/2003). Zou ik meteen op stap 2 kunnen beginnen van het project (cam uit de ontvanger halen)? Of is dit uit den boze & moet ik alles flushen? Alvast bedankt, Mvg,
metropar Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 dit is geen dvbk software versie van kreator welke nodig is voor solo sammy dus je box zal helaas eerst leeg moeten weet niet waar je woont maar mischien iemand in je omgeving die je even kan helpen met een bdm(zit gewoon printerkabel aan) als je in het zuiden van brabant woont kan ik eventueel wel helpen gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
stefke Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 Jongens heb hier nog een nokia 9200 liggen en ik zou ook graag eens gaan stoeien met project solosammy alleen ken ik van solderen geen fluit, scsi heb ik niet en een bdminterface evenmin. Heb me al voldoende geinformeerd, en weet dat ik onderandere een 27sf512 eprom moet hebben en een ander kristal daar ik met titanium kaarten zou willen werken. De cam van de nokia is reeds voorzien van alssas 4 dus het plcc voetje is al aanwezig. Is er iemand die wat vrije tijd heeft die me uit de nood kan helpen die bedreven is in deze zaken? Alvast bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen