knol Geplaatst: 9 september 2004 Geplaatst: 9 september 2004 ben ik weer.een laateste vraag voordat ik een 5000 ga bestellen.mijn vrouw wilt graag dat de EPG goed en korect werkt.ik heb hier een xtreme en daar klopt de epg vaak niet van of loopt achter,dan moet je eerst weer zappen en terug en dan doet hij het pas goed.hoe is dat bij de 5000?want er zit veel verschil tussen de werking van epg in ontvangers.en is er iemand die een martix er in heeft?met versie 1.10.werkt hij dan zonder freezes of niet.want ook dat doet hij in mijn xtreme.??? Dreambox 7000s draaibaar
winwiz Geplaatst: 9 september 2004 Geplaatst: 9 september 2004 Ik neem aan dat je het over de 5000ci hebt. Epg is gewoon goed, met alle beperkingen zoals ze worden uitgezonden.... Op zicht is er geen verschil tussen de EPG's in de diverse ontvangers, misschien wel qua uiterlijk en/of bedienings gemak. Uitzondering hierop zijn de door de canal+ goedgekeurde ontvangers én de 5000pvr die gebruik maken van de MediaHighway.... een zeer uitgebreide epg vorm. Ik kan je nu al zeggen dat in 95% van de gevallen een Matrix Reloaded niet lekker werkt in een topfield. Er zijn nogal veel freezes...... Kijk in het topfield forum en oordeel zelf..... Een beter resultaat krijg je met een X-cam of Dragon-cam Als jij praat zoals je schrijft heb ik het idee dat je blauw aanloopt. Maak eens wat kortere zinnen en gebruik de juiste leestekens, dat leest veeeeeeeeeeeel makkelijker Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
knol Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Geplaatst: 9 september 2004 bedankt.ik zal op mijn leestekens letten.jij hebt mij voldoende geinformeerd.bedankt in ieder geval. Dreambox 7000s draaibaar
Gast Geplaatst: 9 september 2004 Geplaatst: 9 september 2004 Ik heb al menige ontvanger gehad; sinds kort een TF5000CI: de EPG vind ik de beste en de gemakkelijkste die ik had; met MR heb ik althans geen problemen. Lapke
Gast Geplaatst: 9 september 2004 Geplaatst: 9 september 2004 De MR werkt vooral slecht in de PVR uitvoeringen. De versies zonder harddisk kunnen redelijk met een MR overweg. Ik eerlijk gezegd nu voor de XCAM kiezen, die is goedkoop te krijgen en kan erg veel, en werkt ook goed met een c+ kaart (en zonder...) W.B. de EPG, die van C+ is eigenlijk gewoon waardeloos... Daar kunnen de ontvangers niks aan doen...
winwiz Geplaatst: 9 september 2004 Geplaatst: 9 september 2004 Als je een MR hebt liggen dus gewoon proberen, je kunt altijd nog iets anders kopen.... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen