Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In navolging van Theo50 mijn lijst met kanalen zoals ze afgelopen zondag waren en werkend, of grotendeels werkend.

Op volgorde van satelliet en ik heb er wat dummy's ingegooid wat handig is als je gaat moven. Alle satellietnamen zijn nog niet op volgorde voor mijn lijst. Grootste deel 43W tot 53E staat er in. Er kunnen wel TP's ontbreken, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen (verder niet uitgebreid gecheckt).

Ik gebruik nu een satellietvolgorde. Voorheen had ik wat muziekzenders van verschillende sats bij elkaar, nu met alle genres en extra favorieten wordt het een stuk handiger.

694191-Kanalenlijst Dick 20040905.zip

Mvg, Dick

-- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)

Geplaatst:

Ik heb je lijst zitten bekijken en ik moet zeggen ziet er goed uit.

Je hebt ze al aardig op volgorde staan zie ik.

Ik ben een hele tijd bezig geweest om transponders toe te voegen.

Wel vreemd dat met die Digix software er zo veel ontbreken.

Je kan ze wel makkelijk toe voegen, maar het is een hoop extra werk.

Ik gebruik de DigixII Editor met samenstellen en dat werkt wel, maar gaat niet erg snel.

Het zou makkelijk zijn om hele pakketten te verschuiven, maar dat lukt mij niet.

Het is nog een hoop werk denk ik om het allemaal een beetje knap op vogorde te krijgen bij mij.

Veel succes verder Theo50

Geplaatst:

Nee, hij werkt inderdaad niet echt gebruikersvriendelijk. Je kan alleen een blok kanalen selecteren die aaneengesloten zijn om te verplaatsen. Ook als je een TP verwijdert, dan verdwijnt ook het Transponderoverzicht en mag je weer eens op de satelliet klikken. Zo was ik een tijd bezig om alle dubbele TP's voor Astra2 en Eurobird te verwijderen. In ieder geval is de Digix-Emu weer wat gebruiksvriendelijker dan de Xtreme-fw, want je kan nu wel een aantal kanalen kiezen en die in 1x verplaatsen.

Tja, om met JC te spreken: elk voordeel hep ze nadeel. ;-)

Voorlopig ga ik ff niet editten op de pc. De laatste keer kostte het me teveel moeite de lijst terug te krijgen in de Xtreme.

Mvg, Dick

-- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen