Ga naar inhoud

Xtreme SRT XSC-620U ?????

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Satters,

Deze ontvanger wordt mij te koop aangeboden.

Wie kan mij kort uitleggen wat we hier kunnen aanschaffen ??

Ik heb ondertussen begrepen dat SRT het standaard type van de ontvanger is, maar wat wil XSC-620U zeggen... De software versie ?

En kunnen jullie een indicatie prijs geven ?, de ontvager is van 2003.

Saku

Geplaatst:

En bedankt voor alle hulp........

Je kunt toch beter een Philips bezitten !!

Saku

Geplaatst:

Als je geen antwoord op je vraag krijgt wil dat niet meteen zeggen dat we hier niet behulpzaam zijn!

Jouw type ontvanger zegt me helemaal niks en ook kan ik zo snel geen pagina vinden waar dit nummer vermeld wordt. Het zou wel eens een type fout kunnen zijn van degene die het apparaat aanbiedt.

Als het toch het juiste nummer is, kun je ook eens even in het systeeminstellingen menu kijken naar de H/W versie.

Dat zijn dan universele aanduidingen zoals:

12.01.a5 of 13.42.65 of 13.42.6d

Hieraan kun je ook herkennen welke software je in deze ontvanger kunt laden, en hoef je verder dus geen rekening meer met het merk of type te houden. Alle software van een bepaalde reeks H/W kun je er dan inzetten met de geschikte loader (meestal KUP230 met spatiebalk in engineer mode zetten).

Prijs informatie kun je makkelijk op het internet vinden via google. Xtreme ontvangers en vergelijkbare UCAS ontvangers liggen tussen 150 en 250 euro nieuw.

Succes,

M_Z

Geplaatst:

M_Z,

Bedankt voor je antwoord.

Heb ondertussen bedankt voor de handel, mede omdat het cas-slot opnieuw geprogd diende te worden zodat ik de ontvanger niet werkende kon zien.

Saku

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen