spirit_rules Geplaatst: 16 september 2004 Geplaatst: 16 september 2004 hier ook geen problemen mee. gebruik Winrar 3.20. Lukt om uitepakken en te lezen.. [color:"blue"] Spirit_rules [/color] ------------------------------------------------- Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430 Member van het Openfirmware Team
Ron Geplaatst: 16 september 2004 Geplaatst: 16 september 2004 Dat komt omdat er inmiddels wel een goede versie staat die vvsection me opgestuurd heeft:-))
Donkey Geplaatst: 16 september 2004 Geplaatst: 16 september 2004 @ Toxic, Sorry hoor beste, maar de foutmelding die ik krijg als ik het pdf-bestand open is "het bestand is beschadigd" en daarna "opnieuw opbouwen" en het is wel degelijk een foutmelding afkomstig van Acrobat zelf. Groetjes, Donkey.
EL PIÑO Geplaatst: 16 september 2004 Geplaatst: 16 september 2004 Citaat: Sorry hoor beste, maar de foutmelding die ik krijg als ik het pdf-bestand open is "het bestand is beschadigd" en daarna "opnieuw opbouwen" en het is wel degelijk een foutmelding afkomstig van Acrobat zelf. Lezen is moeilijk blijkbaar.. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Gast Geplaatst: 16 september 2004 Geplaatst: 16 september 2004 Volgens mij ook, als je mijn bericht goed leest, dan zie je dat het een storm in een glas water is omdat het oudere bestand gewoon goed is en was, maar dat de oorzaak van de foutmelding het gebruikte uitpakprogramma is. Genoeg geschreven over dit onderwerp. Volgens mij kan er nu wel een slotje op. Grts, euromuis
klinkie Geplaatst: 16 september 2004 Geplaatst: 16 september 2004 bij deze dan: gesloten dat zeg ik ..............linux
Aanbevolen berichten