SiRa Geplaatst: 13 oktober 2004 Geplaatst: 13 oktober 2004 Wel ik heb ook niets dan miserie met die Matrix revolutions cam, eigenlijk biedt ze me geen enkele meerwaarde, ik heb de laaste files (gevonden op een ander forum) erin gepompt met de cas-interface, nu werkt deze module net als de martix reloaded, zonder meer en ook zonder die blokken-vertoning. Let wel ik ben hoegenaamd NIET tevreden met dit resultaat. Hou daarom deze topic nog wat open want ik zit ook met ongeduld te wachten op een eventuele oplossing.
paqbro Geplaatst: 13 oktober 2004 Geplaatst: 13 oktober 2004 Welke versie heb jij er nu in staan en werkt deze helemaal zonder problemen ? Ik heb zelf nu versie 1.13 erop gezet , maar nog niet kunnen testen omdat ik geen laptop heb en ook geen ander merk ontvanger om te initialiseren. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
SiRa Geplaatst: 14 oktober 2004 Geplaatst: 14 oktober 2004 Wel ik heb hier de Mrv 2.11 (van T.ny D..) op staan, van dat initialiseren heb ik geen last met die CAS interface dat werkte van de eerste maal zonder te moeten initialiseren. Ik heb trouwens die CAS interface speciaal moeten kopen omdat het me niet lukte om die cam met de laptop te programmeren.
paqbro Geplaatst: 14 oktober 2004 Geplaatst: 14 oktober 2004 De 1.13 reloaded versie werk hier nog slechter dan de 2.11. Hij is geinisialiseerd , maar raakt hem soms kwijt waarna hij opnieuw gaat initialiseren. Deze versie ziet mijn orginele canal + kaart niet. De 2.11 versie gaf soms beeld op mijn canal + kaart (seca 2), maar het duurde zo'n 10 a 20 keer tuner aan en uit voor dat ik pas beeld had. Deze versie ging soms ook tijdens het tv kijken plotseling initialiseren, waarna het beeld weer weg was. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen