crazymans Geplaatst: 13 september 2004 Geplaatst: 13 september 2004 Ik heb weer eens een Nederlandse opname die bij het afkijken niet verder wil dan het moment waarop ik besloot naar een ongecodeerde (groene$) opname van schijf te gaan kijken. Is dit nou een cam-probleem of moet je er echt vanaf blijven als hij aan het opnemen is? TF5500 + Aston 1.05 + Orig C+ + Matrix (als multi-emu SKY/TAQ zonder kaart) ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Gast Geplaatst: 13 september 2004 Geplaatst: 13 september 2004 Citaat: Is dit nou een cam-probleem Daar kom je achter door de CAM eruit te halen. Dus: Opname starten. Afspelen starten. Opname heeft nu problemen. Probeer: Opname starten CAM eruit halen Afspelen starten. kijken... CAM erin Opname zou nu wel goed gaan?
crazymans Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Geplaatst: 13 september 2004 Waarom zou ik de cam eruit halen als ik aan het opnemen ben? Al mijn opnames staan zo perfect ongecodeerd op schijf [color:"green"]($) [/color] Kan natuurlijk wel eens proberen hoe reconstrueerbaar dit is als je het expres doet. ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Hoogste veldje Geplaatst: 13 september 2004 Geplaatst: 13 september 2004 Je kunt ook nog proberen wat er gebeurt als je alléén de Astoncam gebruikt. Ik merkte laatst dat er het een en ander minder goed liep (freezes op een zender die ik aan het kijken was vanaf het moment dat er een timeropname startte) toen ik zowel een Aston als een Dragon ingestoken had.
crazymans Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Geplaatst: 14 september 2004 Ik kan het niet 123 reconstrueren, maar het is al eerder gebeurt. Eerder gaf ik de MR de schuld, maar de Multiemu doet dus geen irdeto en heeft geen seca2 ident voor c+ NL dus verwachtte ik eigenlijk geen problemen. misschien toch naar 1 cam (xcam/dragon)? Maar ik wil in dit apparaat wel de orig C+ kaart blijven gebruiken? ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen