Gast Geplaatst: 13 september 2004 Geplaatst: 13 september 2004 is er iemand die mij kan vertellen hoe ik opgenomen van de 5000 kan afspelen op de pc??
Sigma Geplaatst: 13 september 2004 Geplaatst: 13 september 2004 Beste Elcke Het mooie van dit board is dat het een goede zoek functie heeft Maak hier gebruik van dan worden een hoop antwoorden voor je opgelost Je hebt in ieder geval Altair nodig op een ander board dat ook over topfield gaat staat een heel goede uitleg mag die link hier niet plaatsen want deze bevat reclame Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Hoogste veldje Geplaatst: 13 september 2004 Geplaatst: 13 september 2004 Kun je een beetje Duits? Probeer deze link eens: erg uitgebreide uitleg, maar wel duidelijk en een handig programma-setje te downloaden. http://www.gerti.de/t2d/ Succes!
Gast Geplaatst: 13 september 2004 Geplaatst: 13 september 2004 ik heb het voor mekaar gekregen met pvastrumento! mijn dank is weer groot!!
Gast Geplaatst: 20 september 2004 Geplaatst: 20 september 2004 Ik adviseer ProjectX!! Deze tool levert perfecte synchrone videos op, en heeft tegenwoordig ook een ingebouwde editor.. Aanradertje!
Hoogste veldje Geplaatst: 20 september 2004 Geplaatst: 20 september 2004 En als je ook nog meerdere DVD-filmpjes op één DVD-/+r of CD-rom wil branden: DVD schrink. Die Gerti is zo gek nog niet....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen