Gast Geplaatst: 13 september 2004 Geplaatst: 13 september 2004 Welke software kan ik het beste in mijn xtreme str zetten. Waar ik ook sky en digital+ en polsat mee kan ontvangen. Ik heb een Titaniumkaart en een 5in1 kaart. Ik heb er nu MultiEmu036 in zitten.Dat werkt wel goed .maar daar moet ik steeds nieuwe software laten inzetten.Want ik durf het zelf niet aan met mijn 65jaar. Wie kan mij helpen wat ik het beste kan doen. Peter
Gast Geplaatst: 14 september 2004 Geplaatst: 14 september 2004 Maak van de ingebouwde cam penta 1.20 en schaf een matrix reloaded cam aan en zet hier de laatste software in nl MR1120. Je moet dan wel een titaniumcard gebruiken in de ingebouwde cam. Als je dit gedaan hebt heb je als het goed is alle kanalen geopend die je kunt openen TPS, ticket, sky, d+
Gast Geplaatst: 14 september 2004 Geplaatst: 14 september 2004 firmware voor de DIGIX opplaatsen (ophalen bij ANT27)tesamen met de software van de EMU die je er al op hebt. Dan heb je alles wat momenteel mogelijk is zonder (tit)de kaartjes , CAM's , prachtige menus en DIGIx opzetten kan via de PC en RS232 ingang van Xtreme. Via afstandsbediening kan je gewoon nieuwe k's intoetsen. Kost gewoon niets en direkt te doen. Vind ik momenteel het beste. zie verder in één van de topics in dit forum.
DikkieDick Geplaatst: 14 september 2004 Geplaatst: 14 september 2004 Bambi heeft de Digix-EMU-fw reeds. En ik had er Multiemu 0.36 voor hem ingezet. 'Probleem' is dat bij elke nieuwe multiemu de bak weer open moet om deze er in te zetten. Daar hij toch al een Titaniumkaart heeft is het voor hem praktischer met bv. de Penta 1.20 te werken. Deze zal ik morgen voor hem er in plaatsen (eerst dreamload er dus in). En ik kan mijn kabel straks in de Xtreme laten met uitgang naar waar de CAMS in zouden moeten, maar die heb ik toch niet. ;-) Mvg, Dick -- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)
caveman Geplaatst: 15 september 2004 Geplaatst: 15 september 2004 Had jij geen problemen dan om de multie emu erin te zetten terwijl er al Digix emu in zat? Ik krijg er de multie emu niet in als de Digix er in zit, cam blijft intializing, en na een aantal pogingen geeft hij uiteindlijk niet geinstalleerd. Ik gebruik een cas2 DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad
DikkieDick Geplaatst: 15 september 2004 Geplaatst: 15 september 2004 Nope. Doet het prima, of althans deed. Ik heb hem eruitgeknikkerd want MTV2, VH1 etc. werkte niet meer. En aangezien Sky toch steeds weer weg is. Heb het vanochtend bij Bambie gewijzigd: Dreamload erin en vervolgens Penta 1.20. Wilde het vanmiddag bij mij doen. Ging ook goed. Ik dacht ik zet er eens een MR in in de UCAS, wel beeld, maar hij zegt dat het slot niet geïnitialiseerd is. Later weer Dreamload erin. Nu probeer ik de Penta 1.20 er bij te zetten, maar helaas. De Xtreme meldt wel DREAMLOAD, maar met de magic programmer erin geen ledjes die gaan branden. Overigens lukt verify met CAS2-studio ook niet meer, die crasht dan. Enniewee, wel beeld. Mvg, Dick -- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)
Gast Geplaatst: 15 september 2004 Geplaatst: 15 september 2004 Deze verhalen zijn verwarrend. uiteraard zal het één bij de een wel lukken en bij de ander weer niet. Isdat met de Hornet SkyCrypt ook zo, zelfde nodig al voor de andere Xtreme uitvoeringen? De een zweert overigens bij de Hornet, de ander niet. Hebben jullie die ook in gebruik en wat vind je van het toestel? Ik ben nog steeds zoekende. Ik heb nog even geduld, ben met de masten bezig, deze week komen er 2 rotors, ik zoek nog een donkere schotel van 100 - 110 cm. Fred.
DikkieDick Geplaatst: 15 september 2004 Geplaatst: 15 september 2004 Fred, Ik ken de Hornet niet, maar ik dacht dat die in een ingebouwde Skyscript-module had. Wat je er mee kan, kweenie, maar zoek anders ff. Ik heb de STR-uitvoering (UCAS-bak). Mvg, Dick Mvg, Dick -- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)
Gast Geplaatst: 15 september 2004 Geplaatst: 15 september 2004 Ik begreep dat de STR-UCAS ouder is dan de Hornet. Misschien iemand die beide heeft? Fred.
Gast Geplaatst: 15 september 2004 Geplaatst: 15 september 2004 Hallo Ik gebruik een Hornet,makkelijk in bediening maar ik heb mijn twijfels met in combinatie van een CI Module. Ik gebruik een Matrix reloaded module met een titaniiumcard erin. volgens mij werkt hij niet. de Hornet ziet hem wel dit geeft hij aan H/W:1.5 s/w 1.100 slot 1.0 de module werkt wel in een ander reciever. volgens mij kan je hem niet combineren.meschien vanwege er al freeto air sky cript er in is gemonteerd, het werkt wel met een X Cam module heb ik gelezen. gelukkig kan ik zonder die kaarten wel de normale nl zenders kijken en heelveel duitse en engelse. maar het worden er wel steeds minder. als iemand weet waar ik de update ervoor kan vinden geef het me dan gouw door.
DikkieDick Geplaatst: 16 september 2004 Geplaatst: 16 september 2004 Citaat: Later weer Dreamload erin. Nu probeer ik de Penta 1.20 er bij te zetten, maar helaas. De Xtreme meldt wel DREAMLOAD, maar met de magic programmer erin geen ledjes die gaan branden. Gisteravond laat nog eens een poging en nu wel de Penta 1.20 erin. Mvg, Dick -- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)
caveman Geplaatst: 16 september 2004 Geplaatst: 16 september 2004 Met de @sat emu is zijn de muziekzenders nog steeds te zien, ook Mtv2 (en daar gaat het toch om). Bij mij gaan de ledjes ook pas branden na wat geschuif met de magic progger. Deze dingen maken er volgens mij een sport van om zo onvoorspelbaar mogelijk te zijn, na ja we zullen het maar hobby noemen. DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen