Gast Geplaatst: 16 september 2004 Geplaatst: 16 september 2004 Hallo Forum Heb het volgende probleem. Draai dus met een echostar 2110 met magic module orginele c + kaart. Als ik de ontvanger aanzet heb ik normaal beeld met de ned.. zenders ga ik nu een aantal maal zappen dan valt op een gegeven moment mijn ontvangst weg. Dit gebeurt alleen op het ned .. pakket. Het zelfde gebeurt als ik niet ga zappen na een verloop van tijd valt dan het ontvangst ook weg. Heb al nieuwe software in de ontvanger geladen van versie 700 naar versie 900 . Helaas geen resultaat. Het zelfde probleem doet zich ook voor met een funkaart. Heb ook de verbindingen gecontroleerd en de schotel opnieuw uitgericht ook weer zonder resultaat. Als ik de ontvanger na de storing uitzet en na ongeveer een minuut weer aan heb ik weer beeld Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem oplos ??
Gast Geplaatst: 16 september 2004 Geplaatst: 16 september 2004 Even een aanvulling Heb ook 2 verschillende magic cammodules ge[probeerd met elk een verschillend software erin.
Gast Geplaatst: 21 september 2004 Geplaatst: 21 september 2004 Bij mij werkt het met een magic cam met tetra software erin het beste. Met MR geen ervaring. Magic met penta's veeel freeze's
SatDream Geplaatst: 25 september 2004 Geplaatst: 25 september 2004 Het ligt aan de penta crypt. Welke versie gebruik je? © Vu+ Duo High definition.© OpenPli image v 4.0.
Ron Geplaatst: 26 september 2004 Geplaatst: 26 september 2004 De volgende keer je onderwerp duidelijker formuleren a.u.b! Nu heb ik het gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen