Ga naar inhoud

[Strong] leest geen enkele cam meer na de instalatie

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

eindelijk is het me gelukt om de nieuew firmare te vinden en te instaleren hopa ik blij maar nu na de instalatie moest ik me receiver opnieuw starten en nu blijkt dat me software geen nederlands ondersteund en me receiver leest dus nu geen enkele cam meer me matrix niet en me aston en erdeto wat is er verkeerd gegaan en hoe kan ik de instalatie ongedaan maken ik heb geprobeer om een iets oudere versie erop tezetten maar dan krijg ik de melding this firmware is not fit for your receiver

iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ??

Geplaatst:

is misschien wel makkelijk as je verteld wat voor ontvanger en welke firmware je erin hebt gezet

...???

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Geplaatst:

oeps sorry ik heb een strong srt4355 evolution

ik heb een firmare 1.2 erop gezet van feb 2003 ik weet niet of er nog nieuwere firmware zijn voor de evolution srt 4355

Geplaatst:

ik ben er net achter gekomen dat ik op me strong srt4355

firmware 4155 kan downloaden maar als ik de zelfde file maar dan voor de srt4355 wil doen dan geeft ie een fout melding this file is not fit for tis receiver

Geplaatst:

Kan kloppen. Je wilt nu software voor de 4355 gaan laden terwijl je software een 4155 ziet. Probleem heb ik ook gehad. Naar een paar keer proberen lukte het uiteindelijk. Ik heb tevens een hoop problemen als ik het met een laptop probeer. Waar dat aan ligt weet ik niet.

Geplaatst:

met mijn 4125 werkt het ook beter met mijn 266mhz laptop

gewoon de snelheid van de computer denk ik.

probeer eens de integra loader

en je kunt ook ff met hex editor kijken of er een id aan het begin van de file staat, desnoods die even aanpassen

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Geplaatst:

ik heb het gisteren de hele avond geprobeer vanalles verschillende xlink prog verschillende bin of elf files maar niks lukte en als ik software voor de 4155 in het prog doet dat zegt ie gelijk nieuwe update gevonden op com 1of2 is er geen manier om al het software teverwijderen uit de strong?? zodat ik het opnieuw kan instaleren??

strong srt4355 evolution matrix 1.120,aston 1.05,erdeto module

Geplaatst:

heb je trouwens wel een factory reset gedaan na het installeren van je nieuwe firmware?

en daarna ff de stekker er uit?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen