siemed Geplaatst: 17 september 2004 Geplaatst: 17 september 2004 Ik probeer al een paar dagen om mijn Dreambox 7000 te updaten van de Ronald imagen naar die van Pli. Ik doe eigenlijk altijd een update via het netwerk, omdat ik anders te veel loop te klooien. De Dreambox staat beneden en mijn computer boven, de beste oplossing dus. Ik upload de image als root.cramfs (als altijd) en begeef me naar beneden om de klus af te maken. Als ik hierna in wat menus duik of ga zappen, dan loopt hij vast en reboot spontaan. Dit gebeurt elke keer als ik de image geupload heb. Iemand enig idee waarom??
SatDream Geplaatst: 17 september 2004 Geplaatst: 17 september 2004 Flash erase doen. © Vu+ Duo High definition.© OpenPli image v 4.0.
egon Geplaatst: 17 september 2004 Geplaatst: 17 september 2004 Ja in 108.0 based spullen zit die /lib fout waardoor hij regelmatig vast loopt bij blouwe knop of op de meeste vreemde plaatsen Zet je ontvanger op bnv en probeer zo weinig mogelijk vreemde dingen te doen loop naar beneden en select de update ja of je zet hem er via de serial er in Egon
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen