Ga naar inhoud

PACE PUMA AANSLUITING VOOR PC

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Aan de achterzijde van de Pace Puma bevindt zich een aansluitmogelijkheid naar een PC.

Wat zou je hiermee kunnen doen, en vanaf welke site is er dan software te downloaden die middels deze aansluiting te programmeren zou zijn?

• 2 weken later...

Geplaatst:
Citaat:
Aan de achterzijde van de Pace Puma bevindt zich een aansluitmogelijkheid naar een PC. Wat zou je hiermee kunnen doen,

Een RS-232 aansluiting. Je zou er data mee op kunnen halen uit de Pace en wellicht ook data terug brengen naar de Pace.

Citaat:
en vanaf welke site is er dan software te downloaden die middels deze aansluiting te programmeren zou zijn?

Ik ben er een tijde naar aan het zoeken geweest maar heb niets kunnen vinden. Bij andere receivers wordt de RS232 oa gebruikt om de receiver te updaten als men geen verbinding kan maken met een satelliet.

Wat echt geweldig zou zijn en wat ik zelf zoek is een programma waarmee ik via een laptop aangesloten via de rs-232 op de Pace de favoriete TV en Radio lijsten zou kunnen bewerken. Het is echt (******) werk om in de favorieten lijst zenders te verplaatsen zeker als je net een berg zenders aan de TV1 lijst toe hebt gevoegd. Ga na als je Yorin die ergens achter in de lijst staat op kanaal 7 wil zetten. TV lijst in, naar beneden gaan, Yorin selecteren om te verplaatsen en daarna weer een eind naar boven gaan om Yorin op nummer 7 te zetten. Dat zou ik al geweldig vinden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen