Doorus Geplaatst: 17 september 2004 Geplaatst: 17 september 2004 Beste mensen, ik heb overal gezocht maar mn mainboard ziet er anders uit dan op de bekende tekening van de pioneer, ik heb het mainboard onderzocht maar kan geen aansluiting vinden voor een jtag, Mijn vraag is , hoe sluit ik nou een jtag aan op een pioneer dbr s400 ??? Mijn dank is groot.
Gast Geplaatst: 17 september 2004 Geplaatst: 17 september 2004 Citaat: Beste mensen, ik heb overal gezocht Maar dan nog niet met de zoekfunctie op dit board, zoek maar eens in het Pioneer forum op S400 dan gaat er een wereld voor je open. (1 stapje terug en dan onderaan het scherm) Ga er maar een lekker voor zitten en...... lezen. BTW je kan ook zoeken op S300, die is vrijwel hetzelfde en ze gebruiken allebei de Firmware 1730 Suc6 Grts, euromuis
Doorus Geplaatst: 18 september 2004 Auteur Geplaatst: 18 september 2004 Ik heb alleen maar op de 400 gezocht, ook hier , maar dan vindt je niet hoe je hem moet aansluiten, Maar als je zegt dat de 300 bijna hetzelfde is, dan ga ik daar maar eens op zoeken, i.i.g. bedankt.
boekkie Geplaatst: 18 september 2004 Geplaatst: 18 september 2004 de 300 en 400 zijn het zelfde,zelf de aansluiting van de jtag is het zelfde,zoek op DBR 300,en er er gaat een wereld voor je open,anders zoek onder (boekkie) groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
YUGI Geplaatst: 19 september 2004 Geplaatst: 19 september 2004 wat worden we weer in de watten gelegd. @t all.
Doorus Geplaatst: 19 september 2004 Auteur Geplaatst: 19 september 2004 Het is uit eindelijk gelukt, als 1e dank u voor de tips. Maar als de fabrikant de flatcable er scheef opdrukt dan gaat ie nooit werken, maar meten is weten zeggen ze dus hij werkt , nu maar eens kijken wat we er in gaan zetten. Gr. Doorus
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen