Ga naar inhoud


Geen ci-module met sat-kaart meer nodig.


Gast

Aanbevolen berichten

Het werkt, ik heb een technotrend dvb-s kaart met ci-interface. met de nieuwe multidec 8 , een stukje extra software soft-ci en een settingslist met juiste ECM's en nieuw ingevoerde keys is het mogelijk om naar de betaalzenders te kijken zoals canal+ e.d.

Voordat iedereen een sat-kaart koopt, is getest door mij met een sat-kaart met ci-interface. weet dus niet of het op de goedkopere kaarten zonder ci-interface optie ook werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


technotrend kaart werkt ook bij mij naar behoren.

alleen probleem met de juiste settinglijst. Kun je mij die sturen? Heb voornamelijk problemen met de taquillas.Geeft daarbij een verkeerde provider (0033 ipv 000C)

"het daghet in het Oosten, het lightet overal;

hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook zo'n kaart van techno trend met een ci interface, hierin zit een gepatchte irdeto cam en dus ook geen kaart nodig.<p>Werkt bij mij al zeker meer dan 1,5 jaar.<p>Software is te vinden bij de pooltjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de galaxis ook een mogelijkhied heeft voor een ci-interface dan waarschijnlijk wel. Technotrend is de fabrikant van de kaart waarmee het werkt maar o.a. hauppauge,galaxis en siemens brengen deze kaart ook op de markt onder hun eigen naam.

Naar ik begrepen heb heb je aan de kaart alleen genoeg en heb je GEEN ci-interface nodig.<p>Voor iedereen: Er zijn ook goedkope satkaarten zonder mogelijkheid tot aanbrengen ci-interface deze zijn veel goedkoper maar denk niet dat multidec en soft-ci hiermee werkt!. Indien wel dan graag melden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een idiote vraag, omdat ik de Multidec soft niet ken:

Ik heb nog een gewone Hauppauge TV-kaart in de kast liggen op basis van een BT878-chip. Zou ik met de Multidec soft hiermee de Canal+ die op de kabel zit kunnen decoderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door Marky:

<strong>Misschien een idiote vraag, omdat ik de Multidec soft niet ken:

Ik heb nog een gewone Hauppauge TV-kaart in de kast liggen op basis van een BT878-chip. Zou ik met de Multidec soft hiermee de Canal+ die op de kabel zit kunnen decoderen?</strong><hr></blockquote><p>Met Multidec 8.0 kun je Seca en Irdeto/Betacrypt emulatie doen. Geen CAM nodig voor die systemen dus. Werkt opzich best aardig, maar echt "af" is het zeker nog niet, oa het opnemen van een niet FTA zender is me nog niet lekker gelukt. Maar het is een begin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door muurman:

<strong>heb multidec 8 en soft-ci op mijn site muurman.dhs.org gezet.

Wie weet hoe ik de juiste ECM's van een zender te weten kom? of is dit mischien te loggen?</strong><hr></blockquote><p>1) menu: kanale > programm-parameter<p>2) klikken op "PMT"<p>3 dubbelklikken op de Seca, Irdeto of Betacrypt ECM om hem over te nemen in je settings.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...