Ga naar inhoud

[Pioneer] Pioneer 14xx met monoblok werkt niet

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik word hier helemaal suf van. Mijn Pioneer 100NL2 krijg ik maar voor de helft aan de praat. Ik heb er de laatste firmware van Euromuis in staan.

Wat heb ik allemaal al geprobeerd?...

Die firmware zonder bijbehorende eeprom en de kanalenlijst die erbij stond.

Die firmware zonder bijbehorende eeprom en de kanalenlijst met Flashcvt bijgewerkt.

Die firmware met bijbehorende eeprom en originele kanalenlijst.

Die firmware met bijbehorende eeprom en met Flashcvt bewerkte kanalenlijst.

Op Hotbird alles ok met de files die niet zijn bijgewerkt met Flashcvt (uitgezonderd Anaal+NL(Is dat normaal?)).

Resultaten: Niet met Flashcvt bewerkte settings ----> alleen Hotbird

Met Flashcvt bewerkte settings ----> helemaal niets.

Wat doe ik nu verkeerd?

Ook had ik er graag TV Chile bijgezet maar als ik scan op 11304H vind hij niets. Met mijn Humax had ik geen probleem, die vindt Olisat bijna vanzelf.

Wat is er loos?? Kunnen de settingslijsten voor Philips (Lex) met monoblok hier van pas komen? Voor ik met een andere settingslijst ga beginnen wilde ik het toch even vragen op het forum. Ik zou het toch wel tof vinden als er iemand een klaargemaakte settingslijst voor Pioneer met monoblok ergens op de site mocht plaatsen.

Groetjes, Suffe Donkey.

Geplaatst:

Hallo,

ik heb ook veel problemn gehad, maar na het reisntalleren van FW en bijhorende Eerprom, en volgende lisjt 1430 Monoblocksettings c+dutch sky update 17-06-04.bin

ben ik erin geslaagd m'n 1430 te laten werken.

Zij het met de bug dat ik eerst pijlke omhoog of omlaag moet doen eer hij de satelliet gevonden heeft.

Die lijst is hier ergens op de forum gepost, dus wa moeten zoeken :-)

++

Geplaatst:

@Donkey

De oorzaak is je monoblock, die werkt niet goed met de huidige openfirmware, voor de Pioneer 110NL (FW 1530) is er een aanpassing, maar voor de 1430 nog niet.

Ik stuur je nu een PM

Grts, euromuis

Geplaatst:

hier werkt alles perfect met de nieuwste of va euromuis en een kanalenlijst van 17-06.Niet meer op en neer voor dat ik beeld heb maar direct beeld als ik tussen astra en hotbird schakel.

Geplaatst:
Citaat:
hier werkt alles perfect met de nieuwste of va euromuis en een kanalenlijst van 17-06.Niet meer op en neer voor dat ik beeld heb maar direct beeld als ik tussen astra en hotbird schakel.

Welke Monoblock heb jij, merk, versie?

Grts, euromuis

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen