boom Geplaatst: 20 september 2004 Geplaatst: 20 september 2004 Mijn Dreambox doet niets meer. Geen opstartlogo in beeld, gewoon helemaal dood. Heb hem al een tijdje, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Wie o wie kan mij helpen om deze box weer te reanimeren. Zou een Jtag of CAS-interface helpen?? Zijn er mensen in het noorden van het land die mij hierbij zouden kunnen helpen??
Gast Geplaatst: 20 september 2004 Geplaatst: 20 september 2004 serieel contact met dreamup al geprobeerd? Pat
prdehoop Geplaatst: 20 september 2004 Geplaatst: 20 september 2004 Woon hoog in het noorden en heb wel jtag, dus wil serieel niet geef dan maar een gil.. Greetz Prdehoop
bliksem Geplaatst: 20 september 2004 Geplaatst: 20 september 2004 Citaat: Woon hoog in het noorden en heb wel jtag, dus wil serieel niet geef dan maar een gil.. Greetz Prdehoop Heb je er 1 die je op de chip kan klinken of moet je draatjes solderen. Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
prdehoop Geplaatst: 20 september 2004 Geplaatst: 20 september 2004 Heb zo'n orginele jtag, met verende pootjes voor op de print.. Greetz Prdehoop
boom Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Geplaatst: 20 september 2004 Als je me helpen wil want serieel heb ik al geprobeerd maar dat wil ook niet meer.
prdehoop Geplaatst: 20 september 2004 Geplaatst: 20 september 2004 Heb je terug gemailed, kunnen we afspreken... Greetz Prdehoop
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen